REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.ORTMED.PL ORAZ SKLEPU ORTMED

 

Właścicielem i operatorem sklepu internetowego www.ortmed.pl oraz administratorem danych osobowych jego użytkowników jest:

Ortmed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Ul. Baśniowa 3

02-349 Warszawa

Nip: 522-01-03-058

Regon: 001381429

Tel.: (22) 658 45 41

 

 

  1.                 Postanowienia ogólne

Regulamin określa ogólne warunki na jakich dokonywane są zakupy Produktów dostępnych na stronie www.ortmed.pl, w szczególności zasady składania zamówień i dostawy Produktów, uprawnień Klienta wynikających z zakupu Produktu ( w tym w zakresie prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej poza lokalem Przedsiębiorstwa oraz zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji) i jest  on nierozłącznym elementem umowy zawieranej między Kupującym a Ortmed za pośrednictwem Sklepu Internetowego.      

  1.                 Produkty i Ceny

Informacje o Produktach dostępne na stronach Sklepu Internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Wszystkie ceny Produktów są cenami brutto, zawierają należny podatek Vat oraz są wyrażone w złotych polskich. Ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy.

  1.                 Płatności oraz koszty i czas wysyłki
  •         Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia złożone w soboty, niedziele, święta oraz poza godzinami pracy sklepu są realizowane są następnego dnia roboczego
  •         Czas realizacji zamówienia wynosi od 48 godzin do 7 dni roboczych i uzależniony jest od posiadanych stanów magazynowych. Przesyłki nadawane są za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  •         Do wartości zamówienia doliczana jest opłata za dostawę. ( W przypadku wyboru dostawy w siedzibie Ortmed usługa jest bezpłatna)
  •         Jeżeli Klient w chwili odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia, powinien postępować zgodnie z odpowiednimi postanowieniami Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. Prawo pocztowe. W przypadku korzystania z usług firmy kurierskiej, zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera oraz odmowę przyjęcia przesyłki
  •         W przypadku płatności przed dostawą, wysyłka jest realizowana po zaksięgowaniu środków na koncie firmowym. Numer konta firmowego  Ortmed:

Bank Millennium 04 1160 2202 0000 0000 2672 9858

  •         Opłaty za dostawę:

Poczta Polska  ekonomiczna :

Od 9,50 pln do 18 pln

Poczta Polska Priorytet:

Od 11 pln do 20,50 pln

Kurier K-ex

Od 12,30 pln do 18 pln

  •         Klient w celu sfinalizowania zamówienia jest proszony o podanie  następujących danych osobowych: imię i nazwisko, dokładny adres dostawy (Miasto, kod pocztowy, Ulica, nr budynku, numer mieszkania) oraz adresu poczty elektronicznej (e-mail), metody płatności i sposobu dostarczenia Produktów.
  1.                 Odstąpienie od umowy

Klient, który jest osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej (KONSUMENT), który zawarł z Ortmed  umowę na odległość ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych Produktów.

  •         Klient powinien w takiej sytuacji odesłać zakupione Produkty wraz z dowodem zakupu na adres sklepu Ortmed (ul. Baśniowa 3, 02-349 Warszawa) oraz poinformować niezwłocznie o tym fakcie Ortmed za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ortmed@wp.pl  wysyłając jednoznaczne oświadczenie od odstąpieniu od umowy lub formularz zwrotu, który jest dostępny na stronie internetowej www.ortmed.pl.
  •          Produkty muszą posiadać  nienaruszone opakowania producenta oraz nie posiadać śladów użytkowania.
  •         Ortmed po otrzymaniu jednoznacznego oświadczenia od odstąpieniu od umowy oraz po otrzymaniu zwracanych Produktów niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności za Produkty, które są zwracane oraz koszty transportu, przy czym zgodnie z Art. 33 prawa konsumenta: „Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów”
  1.                 Reklamacje

Ortmed jako Sprzedający jest odpowiedzialny względem swoich Klientów jeżeli dostarczony przez Ortmed Produkt posiada wady fizyczne lub prawne, jest niekompletny, nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego bądź jest niezgodny z jego opisem.

  •         Reklamacje można składać z tytułu niezgodności towaru z umową (sprzedaż konsumencka) oraz gwarancji (o ile takie oświadczenie zostało wydane przez gwaranta)  zgodnie z warunkami gwarancji
  •         Reklamacje prosimy kierować na adres Ortmed Sp. z o. o., ul. Baśniowa 3, 02-349 Warszawa
  •         Kontakt w sprawie reklamacji możliwy jest w siedzibie Ortmed, za pośrednictwem poczty elektronicznej ortmed@wp.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu (22) 658 45 77
  •         Reklamowany produkt należy dostarczy do siedziby Ortmed wraz z dowodem zakupu oraz opisem wady i informacją czego dotyczy roszczenie
  •         Klient musi jednocześnie zaznaczyć sposób, w jakim Ortmed może się z nim skontaktować w związku z powyższym zostanie poproszony o podanie imienia i nazwiska oraz numeru telefonu bądź adresu poczty elektronicznej bądź adresu korespondencyjnego.